ŠIRDIS IR RAITELIS SU KARDU


Lietuvos reklamos guru Marius Jovaiša dovanoja Lietuvai prekės ženklą. Jis sukūrė ne tik logotipą, bet ir šūkį: „Lietuva – Baltijos širdis“.

Logotipe yra stilizuotas Vytis tarsi gintaro gabalėlyje. Gintaras tikrai nebloga idėja, nors išsyk prisiminiau vabalą gintariniame inkliuze. Logotipe gražiai tarpusavyje dera oranžiniai, rudi ir žalsvi atspalviai.

Ir dėl šūkio nebūtų problemų. Jis pretenzingas, bet teisingai pastebėjo pats Jovaiša: „Čia yra reklama – kas pirmesnis, tas gudresnis.“

Tad vaizdas geras, šūkis – drąsus. Tačiau keblumai prasideda, kai reikia suderinti vaizdą ir šūkį. Kalbame apie širdį, o joje kardu užsimojęs raitelis… Manau, kad atsiveria tam tikri logikos spąstai. Raitelis su kardu, nori nenori, simbolizuoja grėsmę, pavojų, agresiją, o širdis jausmus ir gelmę.

Tad kokia bendra šio ženklo žinia? Širdingi lietuviai širdingai nusitaikę kirsti Europai?

Susiję įrašai:

Share

Facebook komentarai: