ŠVIETIMO SISTEMOS TROŠKINYS. GERO APETITO!
Matyti tikrovę kitaip

ŠVIETIMO SISTEMOS TROŠKINYS. GERO APETITO!

P.S. Dėkoju Jūratei R. už šią tragikomišką nuorodą!

Susiję įrašai:

Share

Facebook komentarai:

  • Vat vat ir aš dabar kemšu į galvą chemiją, suprantu jog nieko nesuprantu, bet vis tiek kemšu į galvą, nes REIKIA, nes penktadienį kontrolinis, kuris sako: jeigu nekimši į galvą šitų sakinių, gausi 2. Nesvarbu, kad nesupranti – vis tiek kišk į savo galvą tas formules ir taisykles.

  • Pritardamas tiek tam, kas rodoma filmuke, tiek Roxanne, norėčiau kai ką pridurti nuo savęs:

    Esu iš arti susidūręs su mokykla (ne tik mokausi, bet abu tėvai pedagogai) ir niekada nesupratau, kodėl tiek daug dėmesio yra skiriama ypač silpnų vaikų ugdymui. Kitaip tariant, mokiniams, kurie neturi beveik jokių gabumų, arba turi jų labai mažai (tėvų alkoholizmas/rūkymas prieš nėštumą ar net jo metu daro savo) yra rašomos visai atskiros programos, mokytojai PRIVALO jiems skirti daugiau dėmesio, kai tuo tarpu protingi ir gabūs mokiniai dažnai paliekami vos ne likimo valiai (nors mokytojams tikrai yra maloniau dirbti būtent su protingaisiais). Gal būt “humanistiniu” požiūriu tai ir yra gražu, tačiau mano nuomone, tai neturi jokios prasmės ilgalaikėje perspektyvoje (negabūs vaikai vis tiek nieko nepasieks, o gabiųjų gabumai lieka iki galo neatskleisti).

    Išvada: mūsų švietimo sistema yra niekam tikusi.

  • pasiekia daug ir neįgalūs, “nurašyti” vaikai. Čia negalime įvesti selekcijos.
    Verčiau reiktų pasvarstyti, kad mokymas būtų nukritas į indiidualybę. Tam reiktų suteikti erdę asistentams. Pvz, 3 vaikams 1 asistentas. Tuomet ir gabūs, ir ne būtų akiratyje, o jų poreikiams – atliepta.

  • Lina

    Baisu….

  • lina

    to Raidelesekrane

    Kvailas tu žmogus, jeigu manai, kad tik gabieji reikalingi visuomenėje. nesupratai visiškai šito filmuko esmės. Gi kiekvienas turi savo gabumų, ir savo talentų. Tik va mokykla vietoj to, kad atskleistų kiekvieno vaiko gabumus ir padėtų juos išugdyti, sukurdama eilę skirtingų talentingų žmonių, visus va taip pertrina per vieną mėsmalę ir sako, va šitas negabus, jis nieko nepasieks, o šitas protingas. bet negabus kam? Gal žmogus negabus matematikai, bet gabus menams, gal jis tiesiog moka konstruoti, o gal moksliškai analizuoti. Kai kurie žmonės save atranda tik labai vėlai, kai kurie per vėlai, nes jau turi nemėgstamą darbą ir neišdrįsta visko mesti ir mokytis naujoje srityje, pradėt nuo nulio. kai kurie taip ir neatranda savęs, tampa nevykėliais, nes nuo pat mokyklos buvo apšaukti negabiais ir nebepasitiki savimi taip, kad net nebemyli. Štai kaip mus ugdo mokykla. Niekada nekalbėk taip, kad vieni protingi, kiti ne. Tiesiog kiti sugeba kažką kita, nei DAUGUMA, ir baisiausia, kad gali to ir nesužinoti.

  • lina

    P.S. Nerealiai šauni idėja, jei turėsiu vaikų, rodysiu jiems šį filmuką ir bandysiu išaugint juos, kaip bulvė ir morka 🙂 kad nepadarytų iš jų tokio šlykščiai pilko troškinio 🙂 O pati va vis dar vaduojuosi iš mokyklos mokymų ir džiaugiuosi, kad man sekasi geriau nei kitiems, tačiau iki galo turbūt neišeis išsivaduot niekada :/

Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes