KEDOFILO IŠPAŽINTIS
Matyti tikrovę kitaip

KEDOFILO IŠPAŽINTIS

Mus vadina kedofilais, fanatikais, ligoniais, kriminaliniais garliaviniais, treninginiais ir kitais nuostabiais epitetais. Mes įpratę prie vadinamojo elito intelektualaus plūdimosi manierų, pamokslaujančio tono, postringavimo apie teisinę valstybę bei europietiškas vertybes.

Kadaise žydų religinis elitas pirmuosius Jėzaus Kristaus mokinius pavadino įstatymo neišmanančiomis padugnėmis, o dabar iš žiniasklaidos ložių ir orių pareigūnų lūpų esame paversti į linčo teismą vykdančią minią. Istorija parodys, kas yra kas, bet prisiminkime, kad anie „padugnės“ sukūrė civilizaciją, o jų teisėjus paglemžė užmarštis.

Taip pat įpratome per dvidešimt metų šioje valstybėje būti statistiniu niekalu, kuris yra vertas tik naujos mokesčių eilutės ar dar vieno taupymo vajaus. Sukandę dantis pusę savo mėnesio pajamų paliekame prekybos centruose už kasdienę duoną, kitą dalį – degalinėse, o trečią už suvargusį stogą virš galvos.

Įpratome, kad teisingumas šioje šalyje yra turtingųjų ir įtakingųjų privilegija, nors skelbiamas ir mūsų vardu. Temidė akla tiems, kurie plėšia bei vagia, bet išplečia akis, kai kas nors sukruta ginti savo teisių. Ar verta tuo stebėtis, nes ir pati valstybė yra tapusi galingųjų nuosavybe, juk jie visada žino geriau už mus, kas mums reikalinga ir naudinga.

Mus nuolat kaltino, kad esame blogi piliečiai, kad neiname balsuoti arba renkamės „ne tuos“, o kai išdrįstame viešai susiburti esame skelbiami valstybės priešais. Prieš keletą metų mums džiaugsmingai bei entuziastingai pranešdavo apie oranžines, rožines, džinsines revoliucijas posovietinėje erdvėje, kurios ten esą atneš demokratiją.

Vos prabilome ape violetinę revoliuciją mus pavertė patyčių objektu, nes revoliucijos gali kilti „ten“, kur diktatoriai, chanai, bajai, kur sukyla užguita liaudis! Tačiau šiukštu jų negali būti čia, kur klesti teisinė valstybė priešakyje su labiau už Romos popiežių neklystančiu Konstituciniu Teismu ir politinių lėlininkų klanais.

Lietuvai reikia būtent violetinės revoliucijos. Kunigai mums sakė, kad violetinė spalva katalikybėje reiškia atgailą ir apsivalymą. Tai – nemadingi ir nepatogūs žodžiai. Tačiau mums šito pasiutusiai reikia, nes, priešingu atveju, čia mūsų vaikai nebenorės gyventi. Jei ir toliau Lietuvoje vyraus stipresniojo teisė, jei neapsivalys teisėsauga ir politika nuo korupcijos bei praeities šešėlių, Lietuvos paprasčiausiai neliks.

Taip, mes galime pakęsti viską, nes esame maži, paprasti ir nereikalingi žmonės. Mes įpratome tik keiktis, kai gyventi sunku, bet nebegalime tylėti, kai šioje šalyje nesaugūs tampa mūsų vaikai. Tokia šalis neturi ateities.

Taip mes nebetikime ir nepasitikime savo valstybės teisiniais ir valdžios institutais, bet dar viliamės. Dar širdyse rusena viltis, kad tautos valia gali būti veiksminga ir išgirsta. Viltis, sako, kvailių motina, bet be jos gyvenimas neturi prasmės.

Todėl Klonio gatvėje Garliavoje gyvenanti mergaitė nėra tik auka. Ji – išniekintos, išprievartautos, pažemintos mūsų Lietuvos simbolis. Mes ginsime ją tokią, nepaisant to, kad paskutinės kartos komjaunuoliai, saugumiečiai, kapsukiniai teisėsaugininkai nori ją iš mūsų atimti.

Praėjusią savaitę galėjote suprasti: ji – mūsų.

Susiję įrašai:

Share

Facebook komentarai:

  • Tomai, turiu nekuklūs klausimą, kas yra puikybė?

  • Kai atsuki nugarą Dievui.

  • Tai tuomet dar turiu viena klausima, jei nepriestarausite, o zmones, kurie saukia, kad zudyti kita vardan “teisingumo”, maza mergaite istatyti pries visa Lietuva tyciojantis is jos, cia kas, ziurejimas siu zmoniu veidas i veida Dievui? Ir dar, atleiskite uz naivu smalsuma, ar kersto ir linco Dievas nebuvo Izraelio rabinu Dievas? Ar septyniasdesimt septynis kartus mokines atleisti ir Petra sudrausmine, lipiant kisti kalavija i maksti, Kristus buvo ne krikscioniu Dievas? Ar Pauliaus himnas meilei, ne krikscioniu himnas ar Kryziaus Jono “Gyvenimo pabaigoje visi busime vertinami pagal tai kiek mylejome”, ne krikscionio ispazinimas…? I klausima kas yra TIESA/TEISINGUMAS, buvo atsakytas “As esu kelias, tiesa ir gyvenimas…”, tai cia tie kurie zudo ir dangstosi kilnia tiesos ideja, kas jie, dori sekantys krikscioniska tiesa zmones…? Tomai, Tomai, Tomai, kaip simboliska, kad tavo bendravardziui reikejo daugiau irodymu, daugiau demesio ir pripazinimo is Kristaus…itarimas puikybe. Stai, kas Tomai neduoda ramybes, kad eklektiskas ir patetiskas zongliravimas zodziai…ai tiek to, kaip pats sakote istorija bus teiseja, beje, visiems…

  • ar pakankamai kuklu save lyginti su Kristumi beigi jo apaštalais, brangieji kedofilai? Pretenduojate į kankinius? Ir kažkaip nepamenu, kad Šventraštyje būtų minima, esą pirmieji krikščionys skatinę neapykantą, keikęsi, spjaudę tulžimi kitų adresu. Ai, gal aš neįdėmiai skaičiau.
    PS. Neskirstau šios istorijos dalyvių į “gerus” ir “blogus”, mano akimis visi jie pakankamai prisidirbę, tad greičiau kupranugaris pralįs pro adatos skylę… na jūs žinote, aha.

  • nyly

    Labai laukiau Jusu straipsnio, kaip patvirtinimo i savo jausmus: jauti, bet negali ivardinti… o Jus viska labai tiksliai sudeliojate i savo stalciukus ir pataikote i desimtuka…. Labai labai aciu… Ko truksta? kad kas apkabintu ir priglaustu ta maza mergaite…

  • ačiū už šį tekstą.

  • Domas

    Tomai, čia šis įrašas yra jūsų vardu?

  • IRENA

    Reikia pripažinti, pasakėte nemažai liūdnokos tiesos. Būtų gerai, kad esantys ten aukštai, apie tai susimąstytų.

  • Dalida

    Sitoj istorijoj nera ir negali buti teisios abi puses, ypac kai kalba eina apie maza bejegi vaika. Nuostaba kelia tai, kad dar yra palaikanciu pedofilus… Zmones, atsimerkit viena karta.
    Aciu uz si straipsni.

  • Irena

    man iš viso nepatinka ši istorija. Ir nei viena jos pusė. Ir violetinės revoliucijos tikrai nereikia. Mane asmeniškai labai pašiurpino šių kedofilų pareiškimas, kad “klaupsimės ir melsimės, kad tik mergaitė nepakliūtų pas mamą”. Bandau įsivaizduoti situaciją prie savo namų vartų ir kažkodėl kyla noras pakeisti tautybę… Nesitikėjau, kad Jūs, Tomai, imsite taip palaikyti šių žmonių pusę.

  • mielas Tomai, šis jūsų rašinys yra puikiausias radikalaus ir nepakantaus populizmo pavyzdys. Atsiprašau.

  • Aurelijus K.

    “juk jie visada žino geriau už mus, kas mums reikalinga ir naudinga” – o ar ne mes patys tokios valdžios sau ieškome ir renkame?

  • k.

    Nerijau, Tomas neragina žudyti pedofilų. Nesuplakite čia visko. Kristus tikrai pirmiausiai eitų ginti mažutėlės, o neužsiimtų filosofija, tuščiažodžiavimu.
    Igeli, Dalida,Irena žinoma visame kame būna abi pusės kaltos. Mergaitė irgi turbūt ne šventoji, kartais pameluoja, gal kokį saldainį nugvelbia. O kai užaugs tai dar didesnių nuodėmių padarys! Todėl, jei jau priskiriate save prie intelektualų, geriau laikykitės neutralios pozicijos, nes neduok Die pasirodysit beturintys prastą skonį. Kažkada juk ir Pociūnais bjaurėjomės, kad abu meilužius turi… O dabar gėda, kad taip lengvai “pasimovėme”.
    Račai, Račai… Ar Jūs save priskiriate prie krikščionių? Ne? Tai ir komentuoti čia nėra ko. Kitos dimensijos.
    Teisus neteisus žmogus, bet kai jis myli, kai jis ieško tiesos, kai jis nedrungnas, tai jis vertas žmogaus vardo. Kai jame dega aukštosios akimirkos.

  • Gerb. K?!,
    Matote, Jūs esate visiškai teisi(us), Tomas neragina žudyti pedofilų, Tomas savo pamąstymais mėgina įrodyti, kad „autsaiderio“, „pralaimėtojo“ ar subjektyviai besijaučiančio „pažemintu“ būsena gali tapti teisingu ir teisėtu argumentu destruktyviai veikti prieš Lietuvos valstybę, kuri Tomo nuomone yra pedofilų klano įkaitė, parsidavusio teisingumo vergė ir nesąžiningų valdininkų užuovėja. Tokie „įrodymai“ gerbiamam Tomui leidžia manyti, kad Lietuvoje pribrendo „violetinės revoliucijos“ situacija, dar daugiau, tokios revoliucijos ideologiniu pamatu gerb. Tomas regi krikščionybę, atleiskite už mano profano nuostabą, bet man natūraliai kylą klausimas ar aš teisingai suprantu krikščionišką doktriną… Nes paskaičius autoriaus mintis Augustinas, Origenas, Tomas Akvinietis ir dar aibė kt. krikščionybės mąstytojų taptų tokiais pat nemokšomis kaip ir aš, o lyginami su Garliavos „tikrosios“ krikščionybės pranašais atrodytų absoliučiais, jūsų žodžiais tariant, „filosofuotojais“ ar „niektauzomis“. Beje, šis jūsų pastebėjimas („filosofuotojai“ ar „niektauzos“)labai charakteringas reakcingai ir su krikščionybe labai mažai kuo susijusiais žmonių grupelei Garliavoje…
    Jei atvirai stebina jūsiškės žinios. Jūs regis esate Jėzaus Kristaus elgesio ekspertė(as), žinote kada ir ką jis darys „Kristus tikrai pirmiausiai eitų ginti mažutėlės“, tebūnie, nediskutuosiu….
    Pociūno bylos siūlyčiau čia nekergti, nes ji su suįžūlėjusių teisininkų šeima iš Garliavos nieko bendro neturi, jas siejanti gija esti tik viena – parsidavus žiniasklaida, kuri rašo ką nori ir kaip nori, tačiau čia jau kitos diskusijos tema.
    O poną Račą jus be reikalo užsipuolate, jums niekas nesuteikė teisė į išskirtinį krikščioniškos paradigmos interpretavimą, kurios jūs ir suvisam, linkęs spėti, negebate interpretuoti beigi suvokti… Pono Račo pastaba labai taikli, gerbiamo Tomo pamąstymai, lai atleidžia autorius, yra eklektiški, šovinistiniai ir nesantaiką kurstantys, neskaniausia šioje situacijoje yra tai, jog tokio mąstymo ydingumas yra dangstomas krikščionybe…

  • k.

    Kad ir kaip Jums bebūtų pikta, nebūtinai žmogus save identifikuojantis kaip krikščionį elgiasi krikščioniškai, ir atvirkščiai – žmogus, kaip Jūs sakote, mažai ką bendro su krikščionybe beturintis, gali gyventi ir elgtis pagal krikščioniškas tiesas bei 10 Dievo įsakymų. Nuo šūkavimo “Dieve, Dieve” į dangų nepateksite. Beje aš nelabai suprantu ką bendro čia turi “suįžūlėjusių teisininkų šeima” ir begalę kartų prievartauta 3m mergaitė. O aplamai tai siūlyčiau su manimi nediskutuoti, nes aš “nesugebu suvokti”.

  • Gerb. K?!

    Man ne pikta, man graudu 🙂 O dėl “suižulėjusios šeimos”, tai miela K?! jūsų apsimestinis naivumas išties įspūdingas:) Mergaites tampymas po kiemą TV kamerų apsuptyje ir stūgaujantis bepročio žvilgsniu iš anapus tvoros, čia be abejo krikščionio ir už mergaites gerove “kovojančio” prototipas? Tebūnie taip…:) Tik klausimas, o ką bendro prievartauta (tai dar reikės įrodyti) mergaitė turi su Šustausku, Murza, Matulevičiumi, Krivicku, Kudabienė savo buvusio tėvo krikštamote ir visa tai minia, kuri ją “gina” ir staugia, kad visa Lietuva pedofilai, nes kartu su jais nestovi dumble prie tvoros ir išverstaskūriškai nekalba “Tėve mūsų”?
    Jūs sakote, kad mergaitė yra jūsų kovos simbolis prieš blogį, tai aš jums atsakau, man skaudžiausia, kad mergaitė, kol kas negali rinktis kieno simboliu ji nori būti, o tai savo ruožtu, dangstantis kovos už teisingumą šūkiais, mergaitė savinamasi įvairių nepraustaburnių ir pseudo kovotojų. Dėl jūsų “nesugebėjimo suvokti”, aš pasilieku prie savo nuomonės, kad žmogus krikščionybėje matantis “argumentų” už destruktyvumą, keistas ir kol kas nepasiruošiąs diskusijai…

  • Kadangi komentuoja, atrodo, jau suaugę žmonės, pamaniau pasireikšiu ir aš – vaikas, nes vis dar neturiu balsavimo teisės ir kurio dažnai viešai išreikšta nuomonė yra palaikoma vaikučio, nesuprantančio, ką sako, sapalionėmis. Bet mes suprantam.

    Man ši “byla” ir apskritai visa istorija apie Kedį yra grynas absurdas. Žmonėms pedofilija nė velnio nerūpėjo tol, kol kažkoks nebetekęs vilties tėvas atkeršijo už savo dukters išniekinimą. Taigi darome išvadą : susirūpiname bėdomis ir problemomis tik tada, kai kažkas miršta, yra nužudomas.

    Einam toliau. Nesuprantu aš ir tėvo poelgio – kaip toks geras, nuostabus, besirūpinantis tėvas taip galėjo pasielgti su savo vaiku – išplatino medžiagą su vaizdais, kur jo duktė yra, švelniai tariant, išnaudojama. Ar tai tikrai padoraus tėvo vertas poelgis? Jis atkeršijo dukrelės skriaudėjams juos nužudydamas – ar turime iškelti didvyrišką šio vyro – “drąsaus tėvo” – stabą, imti iš jo pavyzdį? Gal juokaujat?! Jis eilinis žmogžudys, kuris nesugebėjo kitaip išspręsti problemos. Be to, krikščioniškoji visuomene, argi žudymas nėra nuodėmė?

    Aptarkime ir krikščionybės vaidmenį šioje istorijoje. Aš – ateistė, drąsiai prisipažįstu, niekinanti dieviškąsias apvaizdas, apaštalus, mesijus, “šventus kunigus” (tų tikrai atsidavusių žmonių savo darbui – vienetai) ir kitus žmogelius skambiais vardais. Taigi, šioje istorijoje kunigai – tiesos žiburiai nykioje, krizėje paskendusioje valstybėlėje, kuri yra purtoma įvairiausių problemų. Cha. Eilinė dvasininkijos propaganda – pati Bažnyčia yra krečiama pedofilijos skandalų, tačiau niekas iš jūsų nebaksnojo šios dvasiškosios institucijos link. Jei kedofilai iš tiesų tokie dori krikščionys, argi neturėtumėt pasipiktinti savo Išganymo namais? Ne, jūs piktinatės nuodėmių prisirijusiais žmonėmis – juos galima teisti, jie gali klysti , nes jie – tik ŽMONĖS.

    O, palietė straipsnio autorius ir emigracijos problemą bei vaikus. Emigruoja žmonės todėl, kad yra nepatenkinti gyvenimu savo gimtojoje šalyje, tiksliau ekonominėmis sąlygomis, o ne nuskaltimais, skandalais – politiniais ar “pedofiliniais”. Vaikai – juos reikia saugoti, nes jie valstybės ateitis, tačiau tėvai jiems turi įskiepyti vertybes, rodyti pavyzdį. Kuo Kedžio dukra vadovausis, matydama tėvo pavyzdį? Žudys visus, kas pasakys jai blogą žodį? Beje, tėvas sugadino jos gyvenimą paviešindamas medžiagą – kaip jai reikės jaustis po kelerių metų, kai mūsų tautiečiai taip gerai viską prisimena? Galiu priminti, jog dabartinė vaikučių karta nėra pūkuota ir miela, kaip tėveliai įsivaizduoja – ji žiauri ir niekinanti. Juk mokykloje bendraklasiai Kedytę išvadins visais skambiausiais rusiškais keiksmažodžiais ir dailiausiais epitetais, kuriuos išmoko ne tik iš aplinkinių, bet ir iš tėvų.

    Žiūrėkim toliau. Koks čia straipsnis, jei lietuvis nepagrūmos ant mūsų politikos vairo? Patys išsirinkot valinskus, sacharukus, karalius, antanus ir panašias personas, kurios net neturi supratimo apie politiką, mentalitetą ar patį paprasčiausią padorumą. Bet ne : mes irgi tik pagrūmojam jiems sėdėdami prie televizoriaus ekranų, klausydamiesi jų bevaisių reformų modelių. Mielieji lietuviai, jūs stovit apsupę vieną namą Garliavoj, kur daugelis lietuvių net nežino, kur čia toks miestukas randasi, vietoj to, kad priekaištautumėt valdžiai, kuri smukdo šalį ir didina joje krizę. Bet nesijaudinkit, aš atsakysiu, kodėl jūs nieko nedarot – jums paprasčiausiai nerūpi. Dedatės teisybės gynėjais, susikuriant skambius pavadinimus kaip “kedofilai” ir t.t. Jūs bėgat nuo didžiųjų problemų užšokdami ant bėdelių pirmojo laiptelio. Pedofilija – taip, tai nedovanotinas nusikaltimas, bet nejaugi, jūs, žmonės, negalit atlikti kelių protesto akcijų? Tarkim šia bėda remtis protestuojant prie Seimo. Ne, geriau kokiam kaime pasistaipykim prieš namą, negerbkim eilinių įstatymų, elkimės kaip gyvuliai ir viskas bus gerai. Išsispręs juk.

    Straipsnį apvainikuoja žodžiai : “ji – mūsų”. Vau, tik tiek galiu pasakyti. Padarėt iš vargšės mergaitės simbolį. Kodėl kiti vaikai paliekami nuošalį? Juk buvo ir kitų mergaičių, ir kitų pedofilijos bylų. Bet ne, išsirinkom auką, kurios tėvas “didvyriškai” pasielgė atkeršydamas. Žmonės – jūs buki, kitaip nepavadinsi. Nieko nesuprantantį vaiką, su sudarkyta pasaulėžiūra, pavertėt vos ne šventąją. Kai žmonės pareiškia į šventąją kažkokią teisę kaip : “ji – mūsų”, galime spręsti apie dažnai istorijoje pasikartojančius faktus – dorieji žmonės paaukoja patį šventąjį vardan tikslo, idėjos ir aukos tam, kad įprasmintų visą savo darbą.

    Nežinau, krikščionys mieli, kaip jūs mąstot, tačiau jūsų elgesys yra neetiškas, nepadorus ir nepriimtinas tai pačiai demokratinei visuomenei, kurioje jūs gyvenate.

    Dar vienas pastebėjimas – religija gadina žmonės : padaro juos fanatikais, nebesuvokiančiais tikrosios problemos esmės. Krikščionybė tesugeba kurti stabus, kad juos panaudotų savo tikslams : pinigų gavimui (supraskit, “surinktos aukos”), “religijos skleidimui”.

    Ir dar, žmonės, negyvenkit kitų problemomis – turėkit ir savo gyvenimus.

    Ačiū, kad kas nors perskaitys vaiko nuomonę, kurios pasigedau per visą šios istorijos tęsimosi laikotarpį.

  • inga

    irenos komentarui atliepiant, “mergaitę žmonės nenori atiduoti” ne mamai, o įtariamajai suteneriavimu mamai! dar nesibaigęs Ūso teismas… jo įtarimai nusikaltimu nepanaikinti… kodėl vieni tai mato, o kiti akli? kaip gali vieną dieną Kėdainių teismas priimti sprendimą, o kitą dieną Panevežio teismas jau panaikinti, kas darosi su mūsų teisine sistema, o gal su žmonių sąžinėmis? juk įstatymą aklai taikydamas, gali prieiti ir moralinę aklavietę, neveltui Amerikoje ir Rusijoje yra prisiekusiųjų teismas, kur žmonių sąžinė turi paskutinį žodį, o ne įstatymo raidė.

  • Man tai asmeniškai žmogus atėmęs kitam gyvybę jokiu būdu negali būti vertas pagarbos, tuo labiau, jog gyvybė atimama ne už kitos gyvybės atėmimą.

    Ir labai keista, jog yra Kedį palaikančių – kaip mirtis gali būti kažko išeitis? Nejau mes taip neabejojame savo teisumu, kad atimame iš jų ko patys nedavėme, kad savinamęs Dievą į savo pusę?

    Kažkoks “noriu pliusų” įrašas 🙂
    Teisinga Nerijus Ramanauskas sako, po jo nebelabai yra ir ką pridurti.

  • danielius

    na nesu as kedofilas nei pedofilas, pirmiausia. taciau pritariu minciai, kad mūsų Lietuva, na, kaip ir visas pasaulis, trumpai tariant, yra visokiu atsiprašant klanų įtakoje. galbūt, tai velnio veikimo žemėje pasekmė, rezultatas, išdava. juk jei ne velnias, pasaulyje būtų dangus, ar ne?
    taigi tie velniškieji klanai – visokie Lions, masonai, pedofilai, homoseksualai, biseksualai, dar kitokie destruktyvūs klubai bei organizacijos, aš net nežinau visų ir neįsivaizuoju kiek jų yra ir ką jie susirinkę veikia – kas baisiausia – yraįtakingi. valdžioje esantys žmonės bei turtingi verslininkai, menininkai, taip pat kunigai, – visi tie, kurie turi pinigų daugiau nei reikia pragyvenimui ir beveik neturi ką veikti – susiranda sau “duonos ir žaidimų”. jie užima įtakingas vietas, viens kitą remia, proteguoja. kitokius persekioja ir smukdo, skundžia. šlykštu, žodžiu.
    anksčiau aš galvojau kad homoseksualumas ar pedofilija yra dėl lytinės aistros arba dėl iškrypimo. bet yra kur kas absurdiškiau: tai klanai, kurie buriasi iš mandrumo, iš pasidergimo ir siekiant turėti įtaką, iškilti, būti “antžmogiu”. priklausyti tokiam klanui – tarsi garbės ženklas. apginti tokį kjlaną – garbės reikalas. štai kodėl pedofilai ir homoseksualai viens už kitą galvas guldo. į paradą vyksta tūkstančius kilometrų. kaip solidariai pedofilai gyvena – keičiasi viakais, jų nuotraukomis, filmais. kaip jie viens kitą dengia… visiems mums, katalikams dar toli iki tokios savitarpio meilės ir solidarumo. aišku pedofilų meilė yra ne tikra meilė tai velniška meilė. bet deja ji yra ir su ja reikia skaitytis. bet norint su ją “pastatyti i vietą” – ją reikiai teisingai ivardinti, identifikuoti

  • mast

    Tomai, ar kedofilijos skleidimas įeina į “nuoseklų krikščioniškųjų vertybių skleidimą žiniasklaidoje”?

  • Kaip jau kartą rašiau — Lietuva žiūri serialą “Kedžių šeima”.

    O dabar rimtai. Manau, kol kas šioje istorijoje per daug “galų vandenyje”, kad būtų galima daryti tvirtas ir drastiškas išvadas. Kol kas yra tik spėjimai bei teorijos. Šiuo atveju darant vienareikšmiškus pareiškimus galima labai smarkiai nudegti. Tarkim, po kurio laiko paaiškėja, kad Kedys Naruševičienės ir Furmanavičiaus nežudė, Ūsas tikrai prievartavo mergaitę, o Stankūnaitė “suteneriavo”. Kas tada? Įdomu, ką tada kalbės visi nusiteikę prieš “kedofilus”? Arba priešingas atvejis: paaiškėja, kad niekas niekada tos mergaitės neprievartavo ir netvirkino. Ką tada darys palaikantieji Kedžius ir Venckus?

    O kad Lietuvoje reikia kokios nors revoliucijos, tai faktas kaip blynas. Jau net pykina žiūrint į tai, kaip A. Kubilius remontuoja savo rezidenciją už 4 mln. Litų, kai daug žmonių skaičiuoja centus, už kuriuos galėtų nusipirkti duonos kepaliuką.

  • Sandra

    Mano nuomone Nerijus Ramanauskas, per daug aktyviai čia gina pedofilus… Ir šiaip, žmonės… kiek gigalima. Paskaičius susidaro vaizdas, kad jūs nežiūrite televizoriaus ir neskaitote spaudos. Kiekvienam dabar jau aišku, kad vargu ar Kedys nužudė tuos žmones. Tad nepulkite vadinti žudiku žmogaus, kuris dar nėra nuteistas. Ir man labai įdomu, keli iš jį smerkiančių turite vaikų? Jei turite – vadinasi jūs jų neverti!! Nes dėl savo vaiko galima padaryti bet ką. Ypač, kai kitiems jis nerūpi.
    Tad prieš smekdami Kedį pagalvokite, ar turite teisę tai daryti ir ar tikrai jis vertas Jūsų paniekos…

  • Gerb. Sandra,

    Jaučiu malonę pareigą atsakyti į jūsų užgaules ir su logika bei sveika nuovoka prasilenkiančias pastabas, kurios savo adresatą galėtų atrasti daugelyje žmonių besilaikančių panašios pozicijos į maniškę.
    Matote, kai aš rašau apie mergaitės traumavimą ir keleto žmonių neatsakingą elgesį būriuojantis po mergaitės namo langais, aš kalbu apie labai paprastus ir bendražmogišku dalykus, kurie vadinasi, čia ne mano išmislas, pagarba, jautra silpnesniajam ir labiau pažeidžiamam. Ne aš esu sukūręs ištisas praktinės ir teorinės psichologijos ir psichiatrijos mokyklas kalbančias apie vaiko traumavimą esant tam tikroms aplinkybėms, ne aš vedamas didžiulės meilės pedofilams sugalvojau ištisas sociologines koncepcijas, kurios vertina tokių Garliavos grupių pavojingumą socialinei organizacijai, ne aš rašiau įstatymus, kurie numato tam tikras praktikas ir tvarkas panašioms problemoms spręsti. Deja, bet tikrai ne aš tai sukūriau. Aš tik patiriu ir suvokiu, kad visas nuovokios ir jautrios žmonijos dalies paveldas yra įtikinamesnis ir stipresnis argumentas renkantis palaikyti mergaitę, o ne jos, atleiskite už pastabą,suvaidintus „saugotojus“ ar ją „ginančią“ giminę. O ir atleiskite, jūsų įsivaizduojama gynyba, kuri šimtą kartų kenksmingesnė nei tikima nauda, nėra pats brandžiausias ir nuovokiausias visų „užjaučiančių“ sprendimas. Tenka apgailestauti, kad nuosaikiai situaciją mėginantys vertinti vadinami pedofilais ar jų gynėjais. Tada aš atsakau, kad visi krikščionys yra patvirkusio ir ištvirkusio Dievo Sūnaus gynėjai, jei neklystų Marija Magdalietė buvo Kristaus išteisinta ir suprasta, tai vadovaujantis jūsų logika šis Jėzaus supratingumas ir jautra ištvirkavimais kaltinai moteriai yra tiesioginis įkaltis liudijantis Jėzaus asmeninį ištvirkimą. Atleiskite, tačiau jei tai yra jūsų mąstymo ribos, siūlyčiau šią temą pabaigti…nes ją tęsiant beliks daryti išvadą, kad krikščionybėje gailestingumas ir atlaidumas neįmanomas, nes atleidžiant ar mėginant suprasti visuomet rizikuoji būti apkaltintas, kad „esi toks pat“. Kitas paminėtinas aspektas, tai mano poziciją mergaitės atžvilgiu aš kalbu tik apie ją ir jos interesus, nes mano nuomone jie čia turi būti svarbiausi, o ne Kedžių,Venckų ar Stankevičių, o juo labiau ne Lietuvos. Jei norima gelbėti Lietuvą, tai ant aukuro aukokite ne mažo vaiko likimą ir skausmą, o prokurorus, Seimo narius, merus. Tam turite visas konstitucines teises. Kodėl griebiate nesuprantančią mergaitę ir ją tampote, bei ja dangstotės neva kovodami prieš sistemą. Tai žema… Vaikais dangstosi, tik teroristai… Man tik mergaitė ir jos interesai įdomus, jei to nesuprantate…

    Keletas pastabų dėl TV ir spaudos. Matote yra toks keistas dalykas, na aš tikiu, kad jus gyvenančią televizinėje realybėje, tai turėtų nustebinti, TV ir spauda nėra realybė Nustebot? Taip, taip realybė yra ne TV ekranuose ir spaudos puslapiuose, o ten kur statydamas tvirtai koją po ja jauti žemę arba klausdamas žmogaus išgirsti iš jo tiesų atsakymą, tai vadinama tikru, o ne virtualiu iškraipytu, sumodeliuotu kontaktu… Tiesa turiu jus įspėti, kad mes niekad nesusikalbėsime, nes jūs esate iš TV realybės, o aš esu iš šios klasikinės – tikros realybės, pas mus realybės paremta logika ir nuovoka, o ne studijiniais montažo triukais. Noriu jums palinkėti sugrįžti į tikrą realybę, čia nėra, taip baisu, kaip jūsiškėje TV realybėje…
    Dėl vaikų gerbiama Sandra jūs pasikarščiavote, nes ne jūs spręsite už vaikus ar jiems pasisekė su tėvais ar ne, mūsų vaikai patys nuspręs už save, va čia Sandra yra ne TV realybė, čia yra realus pasaulis, kur pasirinkimus daro realūs žmonės ir realūs vaikai, o ne virtualūs teisuoliai.

    P.s Nuoširdus pasiūlymas Sandra jums būtų labiau mylėti save ir labiau vertinti nepasiduodant pigioms provokacijoms ir neleidžiant savęs teršti paviršutiniškomis mintimis. Suprasdamas jūsų rūpestį dėl vaiku siūlau jums su draugėmis entuziastėmis įsteigti labdaros organizaciją, kuri nuo pedofilų nukentėjusius vaikus remtų. Gimus tokiai iniciatyvai visokeriopai paremčiau, bet būkite gera ir jūsų kolegos, nesidrabstykite purvu ir teiginiais, kurie verčia manyti, kad esate nepraustaburnė. Asmeniškai nepažįstu jūsų, bet esu giliai įsitikinęs, kad esate šaunus žmogus.

  • balabanovas

    As pritariu sio straipsnio mintims…man graudu ziureti,kada gen.prokuroras sedi ant vieno suolo su ytariamuoju…ir tai visos LT akivaizdoje.Tomai buk stiprus ir toliau stovek tiesos ir Dievo meiles kelyje…O tie kurie galvoje,kad tik jie gali maustyti zmones tai geriau lai supranta,kad Dievo neapgausi.

  • Evive

    Net jei netiki niekuo, negali netikėti mergaitės pasakojimu. Kažin, ar tėvui širdis neplyšo įrašinėjant siaubo pasakojimus iš savo mergytės lūpų… O gal ir plyšo. Būdama mama negaliu netikėti mergyte – maniškės panašaus amžiaus ir patikėkite, sklandų ir detalizuotą pasakojimą išgirsti pavyksta tik apie išskirtinius įvykius…

    Patogiausia šiandien yra sėdėti ir sakyti: Mes nieko nežinome, nėra pakankamai įrodymų. O ypač jeigu kalbama tiesa apie užstotą kelią labai įtakingiems žmonėms.

    Bet jeigu žudė Kedys, net jeigu buvo šalinami galintys kalbėti liudininkai – SAVO PASYVUMU KIEKVIENAS ESAME 2 ŽMONIŲ NUŽUDYMO BENDRININKAI.
    🙁

  • balabanovas vivei

    Sutinku…labai gerai ir taikliai pastebeta.Mano manymu si situacija ir bus kebli iki to laiko,kuomet nebus atidengta visa istorija…linkiu,kad valstybe apsivalytu nuo paperkamu ir nesaziningu politiku,pareigunu,baznytininku,verslininku,ir aplamai,nuo visu niekdariu…

  • danielius

    balabanovui, evivei ir kt.
    broliai seserys, nebūkit naivūs. niekas niekada neapsivalys. as savo pastebejime auksciau rasiau, kad yra ištisi klanai, grupuotės, kurie linkę bujoti ir daugintis. jei valstybė būtų itin morali ir linkusi būti dora, gyventi pagal kažkokius tai moralės principus, na, pvz. krikščioniškus, tada galima būtų turėti vilčių, kad situacija palengva gerės. tačiau dabar jokių ženklų , postūmių į gera nėra. Tomai, aš irgi seku įvykius. juk garliavoj kažkoks neaikus žmogelis puola ant kelių ir kalba “tėve mūsų” jį dabar tampo po policiją.- kol tokie “gynėjai” “gins” teisingumą, nieko gero nesitikėkime.
    dar kartą teigu: tai yra klanai, mafija, kaip italijoj “cosa nostra”. baisiausia, kad jie betarpiškai susiję su aukščiausiais valdžios, teismų, policijos, kalėjimo departamento darbuotojų pareigūnais. t.y. tie, kurie turėtų tvarką [alaikyti, yrapatys nusikaltėliai. deja, jų niekas nesuseks, nes kaip gali ėriukas susekti vilką?
    jeigy ką, aš žinau pavardes ir asmenybes asmeniškai, nepilstau tuščiai.
    taip kad nebūkit naivūs, kedofilai. jei vienas ivykis placiai pagarsejo (Kedžio dukters) tai jau tip tikites kad teisingumas trimfuos. nė šūdo. pederastija ir pedofilija sena kaip žmonija. juk žinot, kad “tikra meilė tik tarp vyrų” -tuo gyveno senovės graikai bei romėnai. obeje paskaičiuokit, kiek sugulovių turėjo senojo testamento herojai. troškimas lytinio malonumo senas, kaip ir adomas su ieva. ir,deja, visa ta apraiška gyva pačia blogaja prasme. ievą sugundęs velnias nemirė – tebegundo visus. laimėsit vieną kedofilinę bylą – išdygs tūkstantis nuajų

  • danielius

    jau jau jau. tuojau zinosim rezultatus, kas laimejo eurovizija. speju, kad ir vel homoseksualai…
    hm. visi zino, kad tai ju konkursas, bet vistiek daugelis saliu siuncia savo atstovus. kaip nepagalvojo lietuva,- nusiunte didziuli su boba ir vaikais bei tevas dAR ATVYKO… – REIKEJO GI KOKI KIRILKINA NUSIUSTI. BUT PADAINAVES CIUNGA CIANGA, -IR BUTU PIRMA VIETA.
    TAIGI. TAI – PEDOFILIJA IR PEDERASTIJA- PASKUTINIU LAIKU MADA. IR DEJA NIEKO NEPAKEISM

  • Pirmiausia noriu pasakyti, kad kaip reta komentarus skaitau susidomėjęs. Čia jau panšiau į diskusiją vertą dėmesio. Ir už tai noriu padėkoti Tomui.
    Violetiniuose reikaluose nepalaikau nė vienos pusės, bet vis dažniau, stebint pranešimus viešojoje erdvėje ir įvykių dalyvių pasisakymus, apima nuojauta, kad bandoma manipuliuoti visuomene. Manipuliuoti iki tokio lygio, kuomet jau nedrąsu turėti kitokią nuomonę, nei violetinė. Ir asmeniškai aš patyliukais džiaugiuosi tokiais pareigūnais, kaip Edita Žiobienė ar, kad ir minimais teisininkais bei teisingumo ministru, kurie vis dėlto rįžtasi, nors ir supranta, kaip tai nepatogu, į šia emocijomis įaudrintą situaciją atvirai ir garsiai įberti racionalaus vasltybiško požiūrio. Juk su mūsų šalies sienomis pasaulis nesibaigia. Ir šis skandalas jau pamažu ima ristis per Europą, kurios Žmogaus teisių teismas taip pat turės priimti sprendimą šioje situacijoje. Ir tai ką sako specialistai, verčia įsiklausyti.
    O pabaigai noriu pasakyti, kad liūdniausia matyti, kaip tamsiai ir fanatiškai atrodo rankas išklėlę besimeldžiantys žmonės. Man tai visai nepanašu į krikščionybę. Bent jau ne į tokią kokią aš pažįstu. Ir Kristaus ten nematyti. Greičiau apstu tų, kurie pamiršo jo ištartus žodžius: kas be nuodėmės, tegu pirmas meta akemenį…
    Todėl man regis labiausiai, ko šioje situacijoje stokojame, tai ne teisingumo, mano galava labiausiai čia trūksta išminties. Ką jau kalbėti apie artimo meilę ar krikščionims būdingą brolystę.

Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes