JEI KUNIGAI NESUGRIOVĖ, BAŽNYČIA TIKRAI DIEVIŠKA
Matyti tikrovę kitaip

JEI KUNIGAI NESUGRIOVĖ, BAŽNYČIA TIKRAI DIEVIŠKA

Boleslovas Jonauskas

Prieš savaitę Telšių rajono apylinkės teismas kaltu dėl pasikėsinimo sukčiauti, dokumentų klastojimo, poveikio liudytojams pripažintam buvusiam Tryškių klebonui B.Jonauskui skyrė pusketvirtų metų nelaisvės. Tai – dėsninga šio kunigo pabaiga.

Anksčiau B.Jonauskas kunigavo Klaipėdoje, kur vyko Šv. Kazimiero bažnyčios statybos. Vyskupui J.Borutai tapus Telšių ordinaru, 2002 m. B.Jonauskas skubiai iškeltas iš ten, nes paskui jį driekėsi su kunigo gyvensena nederančių darbų šleifas – ko verta vien parapiją prislėgusi 0,5 mln. Lt skola.

Jei Telšių vyskupas tada būtų principingai įvertinęs B.Jonausko elgesį, šis nusikaltimas gal nebūtų padarytas. Bet buvo pasielgta tradiciškai – kunigas tik iškeltas iš vienos parapijos į kitą.

O juk dar garsiausi Bažnyčios dvasinio gyvenimo mokytojai teigė, kad vietos pakeitimas problemų neišsprendžia, nes žmogus visur save suranda. Pagaliau, kuo kalti mažesnių miestelių tikintieji, kad jiems atkeliami vadovauti „atlikę“, celibato nepaisantys, godūs ar alkoholikai klebonai?

B.Jonausko atvejis – simptomiškas ir iliustratyvus, nes panašių uždelsto veikimo bombų tiksi ir daugiau. Pavyzdžiui, Salantų parapijoje (Telšių vyskupija) klebonas P.Smilgys apdėjo savo parapijiečius mokesčiais, kurių nenumato nei Lietuvos vyskupų konferencija, nei vietos ordinaro dekretas, nei Katalikų Bažnyčios teisynas.

Kai žiniasklaida atkreipė dėmesį į tokį Salantų klebono elgesį, Telšių vyskupo atstovas spaudai kunigas D.Gatautas patvirtino, jog vyskupui tai žinoma. Bet nesiimta jokių veiksmų, kad tironiškas klebono elgesys būtų atitinkamai įvertintas.

Kita vertus, vertėtų suprasti ir vyskupus. Amžinybėn iškeliavęs Telšių vyskupas A.Vaičius kažkada yra pasakęs sparnuotą frazę: „Kokius arkliukus turiu, su tokiais ir ariu.“ Iš tiesų vyskupas pagal vyraujančią praktiką tik perima dieceziją su jau esančiais kunigais. Pagaliau neįmanoma viską išspręsti tik kanoninėmis bausmėmis probleminiams dvasininkams.

Svarbu pažymėti, kad sovietinės okupacijos palikimas yra itin skaudus kalbant apie dvasininkiją. KGB kontroliavo jaunuolių priėmimą į seminariją, tad kunigais tapo nemažai paprasčiausių vidutinybių. Nėra jokių žinių, kiek jų buvo sutikę bendradarbiauti su KGB. Tik pastarąjį dešimtmetį, kai po studijų užsienyje sugrįžo kunigai, pagerėjo parengimo seminarijose kokybė.

Tai paaiškina, kodėl toks mažas sekmadienio Mišių lankomumas (5–8 proc.), kodėl tiek mažai jaunuolių renkasi kunigo kelią (nėra uždegančių pavyzdžių), kodėl Vatikanui sunku rasti Lietuvoje kandidatų į vyskupus tarp 50–60 metų kunigų. Būtent tokio amžiaus vyrai įprastai tampa apaštalų įpėdiniais, o mūsų šalyje tai – prarastoji karta.

Nemalonu, bet piktinantis dvasininkų elgesys – dėsninga šių procesų pasekmė. Tai žaizda ant Bažnyčios kūno. Ją skauda, tad turi kelti rūpestį, o ne panieką.

Gerai, kad Bažnyčia laikosi ne tik ant dvasininkų, todėl parapinės bendruomenės vaidmens praplėtimas, kontrolės (ypač finansų srityje) svertų suteikimas pasauliečiams, glaudesnis vyskupų kontaktas su parapijų aktyvu būtų išeitis iš dabartinės padėties. Kaip čia neprisiminus sentencijos: „Jei dvasininkai per 2000 metų nesugriovė Bažnyčios, ji tikrai dieviška.“

 

Susiję įrašai:

Share

Facebook komentarai:

  • nesakysiu

    Šiaip tarp kitko – ar kas nors paskaičiavo, kiek visame pasaulyje prarandanti pasekėjus bažnyčia išleido pinigų finansuodama kryžių karus, raganų ir eretikų medžiojimo atvejus,holokaustą ir kitus daug žmonių aukų pareikalavusius nusikaltimus? Jeigu nebūtų bažnyčios, nebūtų to viso, ane?

    • kukulis

      Kas čia per kliedesiai? Bažnyčia finansavo holokaustą???

      • Magisterludi

        Bažnyčia labai gražiai tylėjo tuomet ir sudarė konkordatą. Jau eilė metų, kai vykstant ribinėms situacijoms (lokaliu ar globaliu mastu) – ji tyli. Tyla reiškia pritarimą.

  • Magisterludi

    Man labai patinka Petras Smilgys. Jis yra tikras verslininkas, bet tokių bažnyčios ekonomika labai smuktų. Kaime žmonės duoda po litą po du per šv.Mišias (t.y. aukoja), o kas iš to? Kaip išgyventi kunigui klebonui, turinčiam šeimą ir besistatančiam namą- vilą? Argi įmanoma.. sunku. Jis rado sprendimą. Nuo praeitų metų į šv.Mišias galite nebeiti, bet aukokite pinigus. Sumoki, jeigu neklystu suma yra 260 litų žmogui metams (tai sudaro, jog žmogus paaukoja po penkis litus per vieną sekmadienines pamaldas) ir Šv.Mišių galima nelankyti. Kunige klebone, linkiu užauginti gražius vaikus ir baigti dengti stogą per ateinančią vasarą viloje.

    • Tomas

      “Kontribucijos” Salantuose didis – 120 Lt.

  • Magisterludi

    Atsiprašau, nenoriu rašyti dviejų komentarų iš eilės, tik taip jau atsitiko, kad parašysiu. Tomai, o kaip manai, ar Borisevičiaus seminarijoje irgi ateina šviesių kunigų karta? Bent kiek man teko bendrauti, tai daugumai reikėtų mokytis pagalbinėje mokykloje. Jie ne tik, kad smukdys dvasine prasme, bet ir intelektualine. Gal Boruta nugrūs kur į tamsų kaimą ir bus gerai.

    • Tomas

      visokių ten yra. Šiaip akcentavau labiau parengimo kokybę. O jei žmogui trūksta gabumų – kas juos įkraus į tą galvelę?

  • Bernadeta

    Kaip matau tamsta Tomai i laiskus neatsakinejat, neturit tam laiko, nes vis naujus straipsnius kurpiat, ar neatsakot tik i tuos kurie yra nepatogus? Vistiek as noriu atsakymo, tai gal man cia viesai atsakysit, juk ir vel pasigardziuodamas i kaire ir desine pilat pamazgas. Ir ko kunigai nepajege sugriauti, jus isijuoses kaip su viksriniu viska taskot. Tai kaip istikruju yra kokia jusu misija is vidaus griauti baznycia ar jums kaip oro reikia tokiu komentaru is kuriu jus tikriausia pasikraunat, nes tokias pamazgas kai ima veleti tokie “drasuosliai”, kurie net savo vardo nedrysta parasyti, gaunasi didele meslo backa is kurios atsigerus galima normaliai kvepuoti? Juk tokiais savo straipsniais, daugiau nieko ir nepasiekiat? O gal tas didelis noras pasirodyt, kiek jus daug zinot, net apie pacius kunigus, vyskupa ir kokie tikintieji kvaileliai, kad tiki dar kunigu sventumu (taip rasete savo kitame straipnyje). Gerai, kad jusu toj galvelej tiek gabumu, dekokit uz tai Dievuliui ir skleiskit Jo Meile, o ne setono blogi. Galu gale jus galetu priimt i seminarija formuot klierikus, galetumet pilnai atsiskleisti, patikekit i bet kokia galvele galima kazka idet, daug gabumu nereikia, mylet Dieva ir laikytis Jo isakymu, reikia tik Meiles, kurios matau, jums akivaizdziai truksta. Kritikuot labai lengva kitus, o kai patiems reikia kazka daryt… Jei zmogus gyvena Meileje, jis aplink skleidzia gery, kiek jus straipsniu apie gerus kunigus paraset, yra ir tokiu, tik gal jums jie neidomus? Melskites, kad Dievulis leistu pamatyt kazka aplink gero ir nerasykit geriau to, kas niekur neveda ir jokiu rezultatu neduoda.

    • Tomas

      p.Bernadeta, Tamsta tiek man pažėrėte priekaištų, kurie, beje, atspindi tam tikrą lietuviškos katalikybės mentalitetą, kad trumpai neišeina atrašyti.
      Taip, rašau straipsnius, nes tai mano darbas ir laiko nėra daug, bet Jūsų laišką bei nuomonę tikrai paskelbsiu ir pakomentuosiu.

  • Magisterludi

    Jau tik nereikia, aš su Tomu, kad ir nesutinku kai kuriose vietose, bet jis labai vertas pagarbos žmogus, nes būtent apie tokius kaip jis ir kalba Viešpats(„Druska – geras daiktas. Bet jei druska netektų sūrumo, kuo ją reikėtų pasūdyti?) Bernadeta, jeigu norite pasakų, eikite į bernardinus ir skaitykite Tamkevičiaus homolijas, ten melo pakankamai.

  • Bernadeta

    As ne priekaistais zarstaus, as tik klausiu, kokia prasme juodaja puse kelti i virsu, kas nuo to keiciasi? Kiek kunigu jau sugrizo i doros kelia? As ju neginu, Baznycioje yra daug prolemu, bet tokia ji buvo nuo pat pradziu, kas Kristu nukryziavo? Kunigai ir rasto aiskintojai, niekas iki siu dienu ir nesikeicia. Baznycia kaip tas sv. Petras, kuris trys kartus Kristaus issigyne yra klumpanti ir jei ka joje ir galime pakeisti, tai tik ne su varymu ant kunigu, juk per tai zmones tolsta nuo Dievo. Isgirde apie tokius kunigus, ne vienas pasako, save aisku teisindamas, jei tokie kunigai, tai koks ju Dievas? Tikintysis kuris sako, kad reikia viesumo ir ta viesuma naudoja blogiems darbams iskelti i pavirsiu, tersia Dievo varda. Nes norim mes tokiu savo elgesiu ar nenorim, galinis rezultatas nuo to kencia visa Baznycia, Dievas ir tie kunigai, kurie stengiasi daryti gera ir apie kuriuos manau tikrai verta butu parasyti. Vienintelis tikincio zmogaus ginklas – malda, jei ka galim pakeisti tai tik Dievo pagalba reikia tai daryt, mes vargsai patys bejegiai.
    Druska geras daiktas, bet kiek zinau ji naudojama kad negestu, o ne tam kad gadintu ir pudytu.

    • Magisterludi

      Vėl nesutinku su Jumis. Tomas yra ne sekuliaristas. Jis, pats būdamas Bažnyčioje mato tas problemas iš vidaus. Nesuvokiu, kodėl turėtų būti viskas slapstoma? Argi Bažnyčia ne ilgai dangstėsi? Manau, kad po Vatikano II susirinkimo ji ir priėmė tai, kad atsiveria pasauliui, dėl ko galbūt ir įvyko schizma (vienas iš veiksnių). Aš Tomą palaikau, jis man yra vienas iš idomiausių krikščionių rašytojų Lietuvoje, dėl to, kad jo nuomonė nėra prėska ir paremta stereotipais. Jeigu jis atsitrauktų ir nutiltų, tai būtų pralaimėjimas arba- bailumas.
      Vieni, Bernadeta, laikosi Jūsų pozicijos, kiti tokios kaip Tomas. Ir kuo blogai šis kitoniškumas? Jeigu jūs rašytumėte tinklaraštį, aš paskaityčiau, kaip jūs suprantate problemas, ir lyginčiau kaip jas supranta Tomas. Kiek dabar yra rašančių aktualia krikščioniška-katalikiška tematika be Tomo? Bernardinų neminėti, man ten per daug ryškios tendencijos.

  • Bernadeta

    Magisterludi, noriu jusu paklausti, aisku galit neatsakyti, bet butu malonu zinoti. Jus katalikas proginis t.y.kaledinis, velykinis, laidotuves ir t.t. ar gyvai tikintis, kuriam tikejimas yra pamatas po koju?

  • Magisterludi

    Aš nesu katalikas. Esu protestantas. Antras dalykas, ar proginis, ar neproginis, pasinaudosiu banaliu atsakymu: jeigu tu sėdi kiekvieną sekmadienį garaže, ar tai tave padaro automobiliu? 🙂 Nesibadysiu pirštais, kaip ten su tais, kurie kasdien trina bažnyčių(ar kiekvieną sekmadienį) suolus, koks jų tikėjimas.
    Jūsų klausimas ne tik, kad nėra logiškas, bet nėra ir adekvatus. Būtent, Viešpats Jėzus ateidamas sukėlė kitimus tuo, kad iškėlė ne ritualus, ne pamaldų lankymus aukščiau visa ko, ar kaip dvasingumo ar gryno/gyvo tikėjimo požymį, priešingai, Viešpats Jėzus parodė, kad tie, kurie užima pirmas eiles ir dangstosi ilgomis maldomis (arba dangstosi žodžiais jog malda yra stipriausias ginklas) yra ne tik, kad veidmainiai, bet ir velnio išperos. Mano giliu įsitikinimu, Jis atskleidė, jog didžiausia ir aukščiausia jėga yra artimo meilė ir darbas, Jis pasaulį atpirko ne maldos galia, bet konkrečiais darbais, ko iš ties dabar stokoja visos krikščioniškos Bažnyčios. Negana to, šv.Paulius pratęsia mintį pabrėždamas žodžius:[i] teisusis gyvens tikėjimu[/i]. Aš suvokiu, kad ne kiekvienam tai suprasti, kadangi daugeliui lengviau kalbėti (ypač ilgas maldas) nei daryti. Aš šiuo atveju gerbiu Tomą, kuris, manau, neapsiriboja maldomis, o tikėjimą išreiškia ir konstruktyvia kritika. Argi nebuvo taip, kad ir Viešpats Jėzus negailėjo kritikos? Prašau jūsų Bernadeta nesinaudoti primityviais argumentais ad hominem, kuriais apsprendžiama, ar tu gyvas/negyvas tikintis. Su šitokiais argumentais neįkąsite.

  • Bernadeta

    Mielasis, as tikrai neturejau ne minties kandziotis, taip, man kartais del vieno ar kito dalyko buna pikta, bet kandziotis, gi nieko su tuo nepasieksi, tai kokia prasme? O dabar bandysiu paaiskint kodel uzdaviau, kaip jums pasirode ta kandu klausima.
    Sutinku su jumis 100% kad tik malda ir sedejimas baznycioj nieko gero neduoda, jei ten nera Meiles darbu. Bet kada tau Tikejimas yra visas gyvenimas,esi su Juo uzauges, Ji brangini, o ka branginam, kas mums svarbu ta norim ir su kitais pasidalinti, kad ir kiti tuo galetu pasidziaugti.
    Jusu komentarus paskaicius man iskylo tas klausimas, nes nu susidaro toks ispudis, kad jus rasot apie Dieva, tikejima, bet tiesiog tai laiko praleidimas, jus ne tik kad Jo nebranginat, bet nepraleidziat progos is viso to pasijuokti, kaip pvz; (Klausiu, kur tuo metu buvo Dvasia? Gal Atostogavo ar išvyko į Rytų kraštus?) ir jus taip rasot apie sv. Dvasia, kitaip tariant bobulytes Baznycioj laika praleidzia ir nieko gero nenuveikia, o jus tarp komentaru, gal jusu tikejimas, siuo metu atostogauja ir jus leidziat sau viska? (atleiskit, jei as vel klystu).
    Kada zmogus taip gali pasijuokti is Dievo, nenuostabu, kad ir tas vadinamas viesumas, kelimas blogio i pavirsiu yra dar viena atrakcija ir tame nemato nieko baisaus. As jau rasiau, toks viesumas niekur neveda, norint zmogu patraukti prie Dievo, parodyti, kad Dievas ir siais laikais yra GYVAS, kad Jis Myli zmogu ir zmogus Jam rupi, reikia daug su juo dirbti, o va uztenka vieno tokio straipsnio apie jusu vadinama viesuma ir viskas gali buti suniui ant uodegos. Ir skaudziausia, kad ne kunigai palieka kalciausi, bet visa Baznycia ir joje gyvenantis Dievas.
    Manau kiekvienas tikintis ir norintis darbais skleisti Dievo Meile, pirmiausia turi ne kritikuoti, bet su gailestingumu ir uzuojauta ziureti i nusidejeli, o ne reiksti dziaugsma, kad kitam yra blogai, sitas sakinys yra is Tomo straipsnio. (Džiaugiuos, kad pagaliau Jonauskas priėjo liepto galą.) http://tomasviluckas.blogas.lt/kunigas-priejo-liepto-gala-916.html
    Galbut Kristus ir negailejo kritikos, bet Dievas yra Gailestingas, o ka daro vadinamieji katalikai? Dziaugiasi kito nelaime, gailestis tik su ironija.(Tik gaila Jonausko vaikų, jei tėtis kalėjiman sės…)
    Jei taip viesai rasantis zmogus save vadina kataliku, ,man tada belieka jam palinketi labai labai daug dar augti Dievulio Meileje, kad ismoktu bjauretis nuodeme, bet ne zmogumi, gailetis nusidejelio, o ne krikstaut is dziaugsmo, kad kazkas priejo liepto gala.
    Tai mazu maziausia nezmoniska.

  • Magisterludi

    Atsiprašau, bet tai, ką jūs rašote yra pedofilų svajonė, kad į juos nebūtų žiūrima griežtai ir kritiškai bei viešai, o slepiama ir gailimasi. Gal tą ir darė ilgai, net hierarchija, kol išdrįso viešai prabilti. Tai buvo klaidingas žingsnis? Ne, tai buvo drąsus žingsnis. Reikia turėti drąsos žvelgti į problemas ir jas iškelti, nes, kai jas pripažįsti, eini gijimo link. O kaip minėjau, slėpimasis po lapais ir patyliukais ignoravimas, =kalbėjimas maldų, yra pedofilų ir kitokių niekšų (vagių, sukčių, paleistuvių, korumpuotų asmenų) rojus. Viešumon ir tik viešumon!

  • Bernadeta

    Tai ir kelkim savo problemas, pripazinkim jas ir keiskimes. O kas is to kad kelsim kitu ir jie ju nepripazins ir nesikeis, kur logika? Tik tiek kad jus turesit uzsiemima. Kaip supratau jums tikejimas iki lemputes, svarbiausia pliotkai.
    Na gerai brangieji, jei jums patinka murgdytis kitu problemose, nors tai nieko ir nekeicia, dergtis is Dievo ir matyt aplink kazkieno zvairas svajones.., ne tas yra aklas, kuris yra aklas, bet tas kuris nenori matyti.

  • Magisterludi

    Adios

  • Bernadeta

    Cia jums abudum su Tomuku, kai galesit paskaitykit.

    AR BLOGIS EGZISTUOJA?

    Vienas protingas profesorius vieną kartą universitete savo studentams uždavė tokį klausimą : ,,Ar viskas kas egzistuoja yra sukurta Dievo‘‘?, vienas studentas drąsiai atsakė : ,,Taip sukurta Dievo‘‘. ,,Dievas viską sukūrė? ‘‘, paklausė profesorius. ,,Taip, sere‘‘ atsakė studentas. Profesorius paklausė ,,Jeigu Dievas sukūrė viską, reiškia jis sukūrė blogį, nes jis egzistuoja. Ir vadovaujantis tuo principu, kad mūsų veiksmai apsprendžia mus pačius, reiškia Dievas yra blogis‘‘. Studentas nutilo išgirdęs tokį atsakymą.
    Profesorius buvo labai savim patenkintas. Jis pasigyrė studentams, kad dar kartą įrodė, kad tikėjimas Dievu- tai mitas. Dar vienas studentas pakėlė ranką ir paklausė ,,Ar aš galiu jums užduoti klausimą, profesoriau?‘‘, ,,Žinoma‘‘ atsakė profesorius. Studentas atsistojo ir paklausė ,,Profesoriau, ar šaltis egzistuoja?‘‘, ,,Kas per klausimas, žinoma egzistuoja. Tau niekada nebuvo šalta?‘‘. Studentai pradėjo juoktis dėl jaunuolio klausimo. Jaunuolis pasakė ,,Iš esmės, sere, šaltis neegzistuoja. Sutinkamai su fizikos dėsniais, tai ką mes vadiname šalčiu, faktiškai yra šilumos nebuvimas. Žmogų ar daiktą galimą ištirti ar jis turi arba ar perduoda energiją. Absoliutus nulis (-460 laipsnių pagal Farenheitą) tai visiškas šilumos nebuvimas. Visa materija tampa inertiška ir nebegali reaguoti esant tokiai temperatūrai. Šaltis neegzistuoja. Mes sukūrėme tą žodį, aprašyti tai ką mes jaučiame nesant šilumos‘‘.
    Studentas tęsė toliau ,,Profesoriau, ar tamsa egzistuoja?‘‘, profesorius atsakė ,,Žinoma egzistuoja‘‘. Studentas atsakė, ,,Jūs sere, vėl esate neteisus. Tamsa taip pat neegzistuoja. Tamsa iš esmės tai šviesos nebuvimas. Mes galime išstudijuoti šviesą, bet ne tamsą. Mes galime panaudoti Niutono prizmę, kad išskaidyti baltą šviesą į daug spalvų ir ištirti kiekvienos spalvos bangos ilgį. Tačiau mes negalime ištirti tamsos. Paprastas šviesos spindulys gali įsiveržti į tamsos pasaulį ir jį apšviesti. Kaip jūs galite sužinoti kokio tamsumo yra kokia nors erdvė? Jūs matuojate, koks šviesos kiekis patenka. Ar ne taip? Tamsa tai terminas, kurį žmogus naudoja, kad aprašyti kas vyksta kai nėra šviesos‘‘.
    Galų gale jaunuolis paklausė profesoriaus ,,Sere, ar blogis egzistuoja?‘‘. Šį kartą profesorius neužtikrintai atsakė ,,Žinoma, kaip aš jau sakiau. Mes jį matome kiekvieną dieną. Žiaurumas tarp žmonių, daugybė nusikaltimų ir prievartos visame pasaulyje. Visi šie pavyzdžiai yra ne kas kita kaip blogio išraiška‘‘.
    Į šitą klausimą studentas atsakė ,,Blogio nėra, sere, arba kraštutiniu atveju jis neegzistuoja pačiam sau. Blogis tai Dievo nebuvimas. Tai panašu į tamsą ir šaltį- tai žodis, sukurtas žmogaus, kad aprašyti Dievo nebuvimą. Dievas nesukūrė blogio. Blogis tai ne tikėjimas ir meilė, kurie egzistuoja kaip šviesa ir šiluma. Blogis – tai Dieviškos meilės žmogaus širdyje nebuvimas. Tai kaip šaltis, kuris atsiranda kai nėra šilumos ar kaip tamsa, kuris atsiranda kai nėra šviesos‘‘. Profesorius atsisėdo, o jaunuolio vardas buvo Albertas Einšteinas.

  • Magisterludi

    Gėda, šitokias pasakas dėti, suaugęs žmogus ir tokį melą skleidžiate. eikit eikit…

  • Bernadeta

    Is kur tamsta zinote kad as suauges ir dar zmogus;)? Nes tai jus tai nusprendete ir jums atrodo tai tiesa:)
    O jei rimtai, jei jums tai atrodo pasaka, man jusu nuosirdziai gaila.(:

  • Magisterludi

    1) Tai yra Bruno Ferrero lygio pasakėlė.
    2) Tai yra pigi ir banali citata, kaip tai daro facebooke vaikai, kurie sako, jog, jeigu neišsiųsi šios žinutės penkiasdešimčiai draugų , tai tau nutiks kažkas blogo.
    O Jūs įsitikinusi, jog taip sakė Einšteinas? Gal galite nurodyti šaltinį, ypač iš užsienio, o ne 5braškės lygio tinklapio, jog tikrai taip sakė šis žymus mokslininkas?

  • Bernadeta

    Na va matot, o jus sakot kad as suauges zmogus, deje as dar vaikas, Dievo vaikas.

  • Magisterludi

    Tai ką? O aš ar Tomas gal nesam Dievo vaikai?

  • Bernadeta

    Dievas mus visus myli, tik kaip mes priimam Jo Meile ir kaip Ji mylim, tai mes zinom tik patys. Ir sita klausima ar jus esat Dievo vaikai reikia uzduoti ne man, o sau. Juk jus patys tik zinot kiek Dieva mylit ir gerbiat, kiek Jis yra svarbus kaip Tevas jusu gyvenime.

  • Magisterludi

    Kaip jūs mėgstat tą pop stilių.

  • Bernadeta

    Cia kaip kas supranta, jus megstat caro, maro, karu ir istorijos stiliu, knaisiojates po praeities laikus, lyg dabartis galetu atsakyti, uz praeities klaidas. Kaip matot kiekvienam savo.
    Jei jums brangusis zodziai apie Dieva yra pop stilius tai man belieka patyleti. 😉

  • Magisterludi

    Mieloji, apie viską galima kalbėti pop stiliumi, dabar net kalbama pop stiliumi ir apie mokslines tezes, tai apie Dievą kalbėti pop stiliumi galima ypač ir tam mokslo nereikia, tai daro tokie ,,kieti” rašytojai, kaip P.Coelho ar B.Ferrero, tikiu, kad esate labai didelė abiejų fanė. Tai ir man lieka patylėti.

Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes